Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Archives
Announcements
Preprints
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 2 (2020): Journal of Technical Education (JOTED)
Vol. 8 No. 2 (2020): Journal of Technical Education (JOTED)
Published:
2020-10-12
Editorial
Editorial: Hybrid Learning Landscapes in vocational education
1-12
PDF
Editorial: Hybride Lernlandschaften im beruflichen Unterricht
Daniel Pittich, Ralf Tenberg
13-25
PDF (Deutsch)
article
Merkmale dualer Berufsausbildung in den internationalen Angeboten deutscher Bildungsanbieter
Uwe Faßbender, Matthias Pilz
26-45
PDF (Deutsch)
Training of mental rotation ability in virtual spaces
46-63
PDF
Practical experience report
Praxisbericht: Kompetenzen für den Ingenieursberuf - eine Absolvierendenstudie zur Wirksamkeit von problem- und projektbasierten Lehrformaten
Patrick Balve, Lena Ebert
64-80
PDF (Deutsch)
Praxisbericht: Fachwissenschaft und Berufspraxis verbunden durch kollaboratives Peer Teaching im Studium des Lehramts an Beruflichen Schulen
Katharina Bartsch, Ake Ewald, Dirk Herzog
81-97
PDF (Deutsch)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
Deutsch
English